مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:002020-02-23بين الملل

سریلانکا درباره خروج از قطعنامه تحقیقات نقض حقوق بشر، به سازمان ملل گزارش داد


یک دیپلمات سریلانکایی به رییس شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره تصمیم دولت این کشور برای خروج از قطعنامه ای در سال 2015 که خواستار انجام تحقیقاتی درباره نقض حقوق بشر طی جنگ داخلی این کشور بود، - یک دیپلمات سریلانکایی به رییس شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره تصمیم دولت این کشور برای خروج از قطعنامه ای در سال 2015 که خواستار انجام تحقیقاتی درباره نقض حقوق بشر طی جنگ داخلی این کشور بود، گزارش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت امور خارجه سریلانکا اظهار کرد، راویناتا آریاسینها، معاون وزیر امور خارجه سریلانکا با رییس شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو دیدار کرد و به او درباره تصمیم کابینه سریلانکا برای خروج از این قطعنامه اطلاع داد.

نخست وزیر سریلانکا روز چهارشنبه تصمیم دولت این کشور را برای خروج از این قطعنامه اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسوشیتدپرس، این وزارتخانه اظهار کرد، دینش گوناواردنا، وزیر امور خارجه سریلانکا به طور رسمی این تصمیم را در سخنرانی خود در چهل و سومین جلسه این شورا که چهارشنبه پیش رو برگزار خواهد شد، اعلام خواهد کرد.

سریلانکا از حامیان قطعنامه ای در سال 2015 با 11 کشور دیگر بود که خواستار تحقیقات درباره نقض جدی حقوق بشر علیه نیروهای دولتی و همچنین شورشیان ببرهای تامیل در جنگ داخلی این کشور می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریلانکا درباره خروج از قطعنامه تحقیقات نقض حقوق بشر، به سازمان ملل گزارش داد

سریلانکا درباره خروج از قطعنامه تحقیقات نقض حقوق بشر، به سازمان ملل گزارش داد