مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 04:152020-02-22ورزشي

مصدومان استقلال برگردند این تیم مدعی است/ هیچ کس به فکر «پاس» نیست


عمده امتیازاتی که استقلال در هفته های اخیر از دست داده به خاطر تعداد زیاد مصدومان است و بعد از بازگشت این بازیکنان استقلال مدعی شماره یک قهرمانی می شود.

- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: عمده امتیازاتی که استقلال در هفته های اخیر از دست داده به خاطر تعداد زیاد مصدومان است و بعد از بازگشت این بازیکنان استقلال مدعی شماره یک قهرمانی می شود.

بهمن طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره ارزیابی اش از شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال با وجود اینکه بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت در هفته اخیر در اختیار نداشت اما شاهد بازی های خوبی از این تیم هستیم و اگر امتیازاتی از دست رفته باشد صرفا به دلیل نبود چندین بازیکن موثر این تیم به دلیل مصدومیت است.

مهاجم پیشین آبی پوشان بیان داشت: بازی با ذوب آهن دیدار سختی است چون سبزپوشان اصفهانی در هفته های اخیر متحول شده و نتایجی به مراتب بهتر نسبت به هفته های قبل می گیرد و قطعا آنها برای نباختن به تهران می آیند.

وی افزود: شنیده ام 4، 5 بازیکن مصدوم استقلال برای این بازی رسیده اند که این اتفاق خوبی است و شانس آبی ها را برای پیروزی در این بازی افزایش خواهد داد.

طهماسبی در خصوص خلاء حضور یک مدیرعامل دائم در این باشگاه گفت: شاهد اتفاق عجیبی هستیم و سوال بزرگ این است چرا برای انتخاب مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومان استقلال برگردند این تیم مدعی است/ هیچ کس به فکر «پاس» نیست

مصدومان استقلال برگردند این تیم مدعی است/ هیچ کس به فکر «پاس» نیست