مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 10:502020-02-21سياسي

انتخابات مجلس یازدهم، اولین انتخابات در گام دوم انقلاب


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: انتخابات یازدهم مجلس، اولین انتخابات در گام دوم انقلاب محسوب می شود و حضور پرشور و همیشگی مردم در این صحنه تاریخی و سرنوشت ساز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، مسؤولین ارشد شهرستان ابرکوه پا به پای مردم این شهر در شعب اخذ رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور یافته و آراء خود را به صندوق ها انداختند.

ابرقویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، کاظمی نسب فرماندار، زینلی فرمانده نیروی انتظامی، حجت الاسلام حسینی امام جمعه، حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن و رنجبر دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، ضمن مشارکت در انتخابات، از روند رأی گیری در شعب مختلف بازدید کردند.

در حاشیه این حضور مهدی ابرقویی ضمن دعوت از عموم مردم برای خلق حماسه ای دیگر در شهرستان ابرکوه، اظهار کرد: مشارکت پرشور مردم در شرایط ویژه امروز ایران اسلامی، می تواند خط بطلانی بر توطئه های داخلی و خارجی علیه کشورمان باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه افزود: انتخابات یازدهم مجلس، اولین انتخابات در گام دوم انقلاب محسوب می شود و حضور پرشور و همیشگی مردم در این صحنه تاریخی و سرنوشت ساز، امضایی بر طومار پایبندی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مجلس یازدهم، اولین انتخابات در گام دوم انقلاب

انتخابات مجلس یازدهم، اولین انتخابات در گام دوم انقلاب