مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 10:152020-02-21سياسي

مجلس قوی، قدمی بزرگ در جهت گام دوم است


کاندیدای سابق یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم نتیجه آرا هر چه باشد برای مجلس شورای اسلامی قدم بزرگی در جهت گام دوم انقلاب اسلامی برداشته شود.

- محمود معلمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تشریح علت انصرافش از کاندیداتوری در انتخابات مجلس اظهار داشت: همانطور که قبلاً طی بیانیه ای دلیل انصراف خود از نامزدی یازدهمین دوره مجلس شورای را در جهت مصالح انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردم، ترجیح دادم برای کمک به تجمیع هرچه بیشتر آرای انقلابیون، از کاندیداتوری در مجلس شورای اسلامی این تصمیم را عملی کنم.

این کاندیدای سابق یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتظار داشتم دیگران هم که به طور انفرادی یا در لیست های متفرقه حضور دارند،به جهت مصالح انقلاب و تشکیل مجلسی با آرای قوی،  انصراف بدهند و یک مقدار مردم را از سردرگمی و پراکندگی آرا نجات بدهند و وضعیت تجمیع آرا را بهبود بخشند؛ حالا امیدوارم نتیجه آرا هر چه باشد برای مجلس شورای اسلامی قدم بزرگی در جهت گام دوم انقلاب اسلامی برداشته شود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه در این 40 سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی به پیشرفت های بزرگی در حوزه های مختلف رسیده است این بخش از ایراداتی هم که به جهت ناکارآمدی بخشی از مسؤولان کشور و به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس قوی، قدمی بزرگ در جهت گام دوم است

مجلس قوی، قدمی بزرگ در جهت گام دوم است