مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 08:502020-02-21سياسي

فرماندار شفت: انتخابات جشن ملی ایران است


فرماندار شفت با بیان اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات یک وظیفه شرعی است، تصریح کرد: انتخابات جشن ملی ایران محسوب می شود.

- ایسنا/گیلان فرماندار شفت با بیان اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات یک وظیفه شرعی است، تصریح کرد: انتخابات جشن ملی ایران محسوب می شود.

سید محسن موسوی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه 116 شعبه اخذ رای در شهرستان شفت تمهید شده است، اظهار کرد: حدود 2000 هزار نفر نیرو در بخش های اجرایی، هیئت نظارت، هیئت بازرسی، پشتیبانی و یگان های امنیتی و انتظامی این اتنتخابات را پوشش می دهند.

وی با اشاره به آغاز باشکوه همایش بزرگ انتخابات در شهرستان شفت همزمان با سراسر کشور از ساعاتی قبل، افزود: در چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات از همین ساعات اولیه هستیم.

فرماندار شفت با بیان اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات یک وظیفه شرعی است، تصریح کرد: انتخابات جشن ملی ما محسوب می شود.

موسوی حضور آحاد ملت در انتخابات را یک تکلیف قانونی دانست و خاطرنشان کرد: فرایند رای در جمهوری اسلامی احقاق حقوق مدنی مردم است که سرنوشت خودشان را در این انتخابات مشخص می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شفت: انتخابات جشن ملی ایران است

فرماندار شفت: انتخابات جشن ملی ایران است