مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 07:302020-02-21فرهنگي

به ناصر محمدخانی آدرس غلط می دهند / روایت یک داستان عاشقانه، تراژیک


علی عطشانی با ابراز امیدواری از اینکه شرایط اکران، پس از تدوین آیین نامه جدید متناسب با تولید در سینما شود، تاکید کرد، در «یادم تو را فراموش» هیچ گاه قصد نداشته از ابتدا سراغ یک سوژه مشهور برود و فقط یک داستان عاشقانه تراژیک برایش جذابیت داشته است.

- به ناصر محمدخانی آدرس غلط می دهند / روایت یک داستان "عاشقانه، تراژیک" علی عطشانی با ابراز امیدواری از اینکه شرایط اکران، پس از تدوین آیین نامه جدید متناسب با تولید در سینما شود، تاکید کرد، در یادم تو را فراموش هیچ گاه قصد نداشته از ابتدا سراغ یک سوژه مشهور برود و فقط یک داستان عاشقانه تراژیک برایش جذابیت داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم یادم تو را فراموش به کارگردانی علی عطشانی حدود چهار سال پیش ساخته شد و از همان زمان خبرهایی از شباهت قصه فیلم با ماجرای یکی از فوتبالیست های سابق پرسپولیس مطرح شد چرا که داستان حادثه تلخ مربوط به همسر این بازیکن مدتی طولانی یکی از داغ ترین خبرهای بخش حوادث رسانه ها در آن سال ها بود.

این شباهت حاشیه هایی را هم برای فیلم ایجاد کرد و الان هم بالاخره روی پرده رفته، همچنان ادامه دارد چون عطشانی از شکایت ناصر محمدخانی از خود خبر می دهد.

او درباره اینکه چرا فیلمش را در این مقطع زمانی که معمولا پس از جشنواره فجر، زمان مُرده اکران نامیده می شود رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به ناصر محمدخانی آدرس غلط می دهند / روایت یک داستان عاشقانه، تراژیک

به ناصر محمدخانی آدرس غلط می دهند / روایت یک داستان عاشقانه، تراژیک