مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 07:162020-02-21سياسي

شور انتخابات در کلانشهر مشهد


آنان اعم از زن و مرد، پیر و جوان آمده اند تا با شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حمایت خود را از انقلاب و آرمان های اسلامی اعلام کنند.

یکی از شهروندان مشهد که در صف انتظار برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه دبیرستان دخترانه فرهیختگان حضور دارد، به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت در انتخابات برای تمام ایرانیان با توجه به هجمه دشمنان و شرایط موجود امروز یک امر ضروری است.

مریم جلالی که به اتفاق دو فرزند سه و پنج ساله خود برای شرکت در انتخابات آمده است، افزود: با هدف حمایت از کشورم و امید به حل مشکلات مردم در این انتخابات شرکت کرده ام و نامزدهای منتخب خود را با تحقیق و بررسی سابقه کاریشان با کمک همسرم انتخاب کرده ام.

یکی دیگر از شهروندان مشهد که رای خود را در این حوزه انتخابیه به صندوق انداخت به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی و حق قانونی خود می دانم و معتقدم برای حل مشکلات کشورم با انتخاب فرد اصلح باید پای صندوق های رای آمد.

وی افزود: امیدوارم به خواست خدا افرادی که به آنها رای دادم بتوانند وظیفه شرعی و قانونی خود را به نحو احسن انجام دهند و برای رفع مشکلات کشور بیش از پیش قدم بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور انتخابات در کلانشهر مشهد

شور انتخابات در کلانشهر مشهد