مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:002020-02-20حوادث

انهدام باند سارقان لوازم داخلی خودرو در پایتخت


رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی از دستگیری و انهدام باند 4 نفره سارقان لوازم داخلی خودرو با 150 فقره سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری گفت: بیست و نهم دی ماه سال جاری در پی دریافت اطلاعیه ای از کلانتری 121 سلیمانیه مبنی بر تجمع تعدادی سارق سابقه دار در منزلی واقع در محدوده خیابان سعیدی بلافاصله با هماهنگی انجام شده و کسب دستور از سرپرست دادسرای ناحیه 15 تهران، اکیپی از کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت پایگاه به آدرس اعلامی اعزام و دو متهم به نام های اصغر 33 ساله و جعفر 36 ساله را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه ششم در مقابل افسر پرونده اظهار داشتند، فردی به نام بهروز 30 ساله با یک دستگاه خودرو پراید اقدام به سرقت لوازم خودرو می کند و سپس اموال مسروقه را به منزل آنها انتقال می دهد و بعد در فرصتی مناسب به فروش می رساندند.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: در ادامه رسیدگی با هماهنگی انجام شده پرونده به دادسرای ناحیه 34 تهران (ویژه سرقت) ارسال و طبق دستور بازپرس شعبه اول دستگیری بهروز در دستور کار قرار کارآگاهان گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از بررسی های به عمل آمده، ابتدا مشخصات کامل و شماره پلاک خودرویی که متهم با آن رفت و آمد می کرد، استخراج و به دنبال آن متهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان لوازم داخلی خودرو در پایتخت

انهدام باند سارقان لوازم داخلی خودرو در پایتخت