مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 09:352020-02-20سياسي

تبلیغات مجازی در اوج افراد کارآمد را انتخاب کنیم


خبرگزاری مهر- گروه استان ها، آرش صالحی: در حالی که آخرین ساعات باقی مانده به آغاز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را می گذرانیم مرور حوادث یک هفته گذشته و تبلیغات انتخاباتی نامزدها از تغییر رویکردهای جدی در فضای تبلیغات، نسبت به دوره های قبل حکایت دارد.

راه اندازی گروه ها و کانال های مجازی تا استوری تبلیغاتی در صفحات پر بازدید و راه افتادن کارناوال های انتخاباتی در خیابان های اصلی شهر، توزیع ویژه نامه، بروشور؛ هدایای تبلیغاتی در این میان کشمکش های سخیفی که بین نامزدها و حتی هوادران شکل گرفت هم از نقاط منفی و تاریک تبلیغات انتخاباتی مجلس یازدهم در استان قزوین محسوب می شود.

انگ زدن و متهم کردن نامزدها در فضای مجازی تا پاره کردن بنرها و روی هم چسباندن پوسترها و شایع کردن انصراف رقیب و آمدن برخی افراد رد صلاحیت شده از جمله بداخلاقی های تبلیغات انتخاباتی در استان قزوین بود.

با این حال در مجموع شهرهای استان قزوین نسبت به انتخابات قبلی فضای آرام تری داشت و از آلوده شدن فضاها و معابر شهری با پوسترهای کاغذی جلوگیری شده بود.

مجازی شدن فضای انتخابات یکی از شاخصه های تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مجازی شدن تبلیغات و جریان ساز بودن شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام برای ایجاد شور و نشاط بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات مجازی در اوج افراد کارآمد را انتخاب کنیم

تبلیغات مجازی در اوج افراد کارآمد را انتخاب کنیم