مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 07:552020-02-20سياسي

دومین همایش ملی ریاضی و آمار در دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، دراین همایش یک روزه که از صبح امروز پنجشنبه در سالن آمفی تئاتر شهید چمران دانشکده علوم پایه، فنی و مهندسی دانشگاه گنبدکاووس آغاز شد، معاون آموزشی و پژوهشی این دانشگاه در سخنانی اظهار داشت که مبحث ریاضی و آمار بیشتر به دنبال کشف پدیده ها در نظام خلقت و بررسی روابط بین آنهاست تا بتواند آنها را فرموله کرده و براساس آن برخی پیش بینی ها را انجام دهد.

دکتر علی ستاریان با بیان اینکه رشته ریاضی و آمار از زیرشاخه های علوم پایه، فنی و مهندسی و مبنایی برای توسعه فناوری های علمی است، افزود: توجه به علوم پایه و رشته های زیر مجموعه آن مورد توجه و تاکید رهبری انقلاب می باشد زیرا به توسعه علمی کشور کمک زیادی می کند.

دبیر علمی این همایش نیز در سخنانی اعلام کرد: پس از فراخوان مقالات، در مجموع 178 مقاله درقالب سخنرانی، پوستر و غیرحضوری صرفا برای چاپ در مجله علمی مورد نظر دانشگاه، به دبیرخانه این همایش ارسال شد.

دکتر محمد فزونی افزود: این همایش پس از گذشت حدود یک سال و نیم از همایش نخست، امروز به میزبانی دانشگاه گنبدکاووس و با حضور ارائه دهندگان مقالات منتخب و نیز دو سخنران مدعو شامل پروفسور یانگ بی جان استاد بازنشسته دانشگاه گیونگ سانگ ی از کشور کره جنوبی و دکتر جمشید سعیدیان استاد دانشگاه خوارزمی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش ملی ریاضی و آمار در دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد

دومین همایش ملی ریاضی و آمار در دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد