مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 07:402020-02-20ورزشي

نابغه وارد می شود!


عضو گیلانی تیم ملی کاراته بانوان با کسب نشان برنز رقابت های لیگ جهانی دوبی 2020 در جدیدترین رنکینگ المپیکی موفق به کسب 450 امتیاز شده و به منطقه سبز صعود کرد.

- خبرگزاری فارس، آستانه اشرفیه - سعید شفیعی.

جدیدترین رنکینگ المپیکی کاراته کاران پس از خاتمه رقابت های لیگ جهانی دوبی 2020 از سوی فدراسیون جهانی کاراته اعلام شده و سارا بهمنیار با یک پله صعود به رده چهارم وزن المپیکی منفی 55 کیلوگرم صعود کرد.

کاراته کار گیلانی در سال 2017 موفق به کسب نشان نقره جام جهانی زیر 21 سال شده و بلافاصله در لیگ جهانی سری آ اوکیناوا 2017 این نشان را تکرار کرد! جهش بهمنیار از رده سنی امید به رده سنی بزرگ سالان چندان درخشان آغاز نشد، وی در سال 2018 در پنج لیگ جهانی برلین، استانبول، روتردام، دوبی و پاریس ناکام مانده و در پانزدهمین دوره مسابقات آسیایی اردن نیز موفق به کسب مدال نشد.

درحالی که جامعه کاراته از دختر مستعد گیلان زمین ناامید شده بودند ورق برگشت! جام جهانی اسپانیا آخرین میدانی بود که بهمنیار در سال 2018 بر روی تاتامی رفت و موفق شد با کسب نشان برنز مجدداً نگاه ها را به خود معطوف کند؛ بهمنیار اینک دومین بانوی ایرانی است که موفق به کسب نشان در جام جهانی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابغه وارد می شود!

نابغه وارد می شود!