مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 07:052020-02-20سياسي

بسته انتخاباتی خوزستان/ از کارناوال شادی در نیمه شب تا تشکیل پرونده برای متخلفین


در بسته خبری انتخابات مجلس خوزستان، استفاده از بالگرد برای جمع آوری رای، کارناوال شادی در نیمه شب، تشکیل چندین پرونده تخلف، لیست حزب کارگزاران در اهواز و تذکر به متخلفین انتخاباتی را بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در بسته خبری انتخابات مجلس خوزستان، استفاده از بالگرد برای جمع آوری  رای، کارناوال شادی در نیمه شب، تشکیل چندین پرونده تخلف، لیست حزب کارگزاران در اهواز و تذکر به متخلفین انتخاباتی را بخوانید.

استفاده از بالگرد برای جمع آوری آرای عشایر علی رحم کریمی مدیرکل امورعشایری خوزستان، اظهار کرد: باتوجه به بارش برف و مسدود شدن برخی مسیرهای روستایی به منظور جمع آوری آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مناطق عشایری از یک فروند بالگرد استفاده می شود.

وی افزود: تمام امکانات لازم فراهم می شود که همه عشایر واجد شرایط بتوانند در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

کارناوال شادی در ساعت یک بامداد کارناوال بوق و شادی یک نامزد انتخاباتی حوزه ایذه و باغملک حوالی ساعت یک بامداد در خیابان های ایذه برپا شد که گلایه و اعتراض جمعی از شهروندان را درپی داشت.

تشکیل چندین پرونده تخلف انتخاباتی حجت الاسلام صادق مرادی رییس کل دادگستری استان خوزستان، اظهار کرد: چندین مورد از برخی افراد که ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته انتخاباتی خوزستان/ از کارناوال شادی در نیمه شب تا تشکیل پرونده برای متخلفین

بسته انتخاباتی خوزستان/ از کارناوال شادی در نیمه شب تا تشکیل پرونده برای متخلفین