مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 07:052020-02-20بين الملل

ترکیه نشست سه جانبه تهران-مسکو-آنکارا درباره سوریه را تأیید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه ترکیه امروز (پنجشنبه) ضمن تأیید نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه برای بررسی اوضاع سوریه تأکید کرد که سه کشور در حال رایزنی در خصوص زمان برگزاری این نشست سه جانبه هستند.

- ، وزارت امور خارجه ترکیه امروز (پنجشنبه) ضمن تأیید نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه برای بررسی اوضاع سوریه تأکید کرد که سه کشور در حال رایزنی در خصوص زمان برگزاری این نشست سه جانبه هستند.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری روسی تاس ، وزارت خارجه ترکیه در این خصوص گفت: سه طرف در تلاش بری توافق در خصوص تاریخ نشست هستند.

به محصل حصول توافق میان سه کشور، تاریخ نشست به اطلاع عموم می رسد .

پیزش از این روز گذشته (چهارشنبه)، میخاییل بوگدانوف ، معاون رییس جمهور روسیه در امور غرب آسیا و معاون وزیر خارجه این کشور از نشست سه جانبه ایران، ترکیه و روسیه برای بررسی اوضاع سوریه در روز های آینده خبر داده بود و گفت که تهران ماه مارس (اسفند ماه) میزبان این نشست خواهد بود و در این نشست، رؤسای جمهور سه کشور یادشده شرکت خواهند کرد.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد که در صورت موافقت ریاست جمهوری ترکیه، این نشست ابتدای ماه مارس (20 روز دیگر) برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه نشست سه جانبه تهران-مسکو-آنکارا درباره سوریه را تأیید کرد

ترکیه نشست سه جانبه تهران-مسکو-آنکارا درباره سوریه را تأیید کرد