مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:152020-02-19فرهنگي

اهدای نشان های لاک پشت پرنده در 12 اسفند


نشان های طلایی، نقره ای و ویژه هشتمین دوره «لاک پشت پرنده» 12 اسفند 1398 به کتاب های برگزیده اهدا می شود و از یک کتاب مهم کودکان که در چند دهه پیش منتشر شده است، - نشان های طلایی، نقره ای و ویژه هشتمین دوره لاک پشت پرنده 12 اسفند 1398 به کتاب های برگزیده اهدا می شود و از یک کتاب مهم کودکان که در چند دهه پیش منتشر شده است، یاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، نامزدهای نهایی دریافت نشان های طلایی و نقره ای لاک پشت پرنده از میان کتاب هایی که در سال 97 با امتیاز پنج یا شش لاک پشت به فهرست راه یافته اند، انتخاب می شوند.

نشان ویژه به چهره های معتبر و پیشکسوت کتاب کودک و نوجوان که فعالیت های موثری در زمینه کتاب کودک داشته باشند، اهدا می شود.

کتاب یاد بخش دیگری از آیین اهدای نشان های لاک پشت پرنده است که در آن از یک کتاب مهم و تاثیرگذار کودکان و نوجوانان که در دهه های پیش منتشر شده و دارای کیفیت مطلوب است و به معیارهای لاک پشت پرنده نزدیک است، یاد می شود.

بر اساس معیارها و اصول لاک پشت پرنده، کتاب های داوران برای دریافت نشان بررسی نمی شود.

امسال نشان های طلایی و نقره ای هشتمین دوره لاک پشت پرنده از میان 9 نامزد نهایی انتخاب می شوند و روز دوشنبه 12 اسفندماه 1398ساعت 18 در فروشگاه مرکزی شهرکتاب به نویسندگان، مترجمان، تصویرگران و ناشران کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای نشان های لاک پشت پرنده در 12 اسفند

اهدای نشان های لاک پشت پرنده در 12 اسفند