مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:502020-02-19سياسي

فعالیت کارناوال های انتخاباتی ممنوع است


دادستان همدان با بیان اینکه موارد تخلفات انتخابات در ماده های 65 و 66 قانون انتخابات پیش بینی شده است، از تشکیل ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی خبر داد.

- ایسنا/همدان دادستان همدان با بیان اینکه موارد تخلفات انتخابات در ماده های 65 و 66 قانون انتخابات پیش بینی شده است، از تشکیل ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی خبر داد.

حسن خانجانی در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر نظارت و عمل به قوانین انتخاباتی اظهار کرد: کلیه تبلیغات باید در موعد مشخص شده انجام گیرد و تبلیغات پیش و پس از آن ممنوع است.

وی درباره پخش و چسباندن اعلامیه های تبلیغاتی در غیر از محل های پیش بینی شده در سطح شهر اعلام کرد: هیئت اجرایی انتخابات این مورد را در نظر دارد که در صورت انعکاس به دادسراها اقدامات قانونی صورت خواهد گرفت.

دادستان همدان خاطرنشان کرد: انواع تخلفات انتخاباتی که ممکن است در کل جریان انتخابات رخ بدهد، در ماده 65 و 66 قانون انتخابات از قبل پیش بینی شده است.

وی از فعالیت ستاد پیشگیری از تخلفات انتخابات از چند ماه پیش براساس بخشنامه رییس قوه قضاییه به ریاست دادستان کل کشور و فعالیت همزمان آن در استان همدان خبر داد و گفت: رویکرد قوه قضاییه در این مهم اقدامات پیشگیرانه است به طوریکه بر طبق ماده 67 قانون انتخابات قوه قضاییه اقدامات پیشگیرانه را انجام می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کارناوال های انتخاباتی ممنوع است

فعالیت کارناوال های انتخاباتی ممنوع است