مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 16:252020-02-18سياسي

انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان ضروری است


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: انتقال و تبیین ارزش های دوران دفاع مقدس در بین جوانان در اولویت باید قرار گیرد.

- اردبیل – فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: انتقال و تبیین ارزش های دوران دفاع مقدس در بین جوانان در اولویت باید قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جلیل بابازاده عصر سه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره استانی ره آوران سرزمین نور که در مجتمع فرهنگی و هنری ولایت سپاه حضرت عباس اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: دوران طلایی و درخشان گذشته خود در دفاع مقدس را نباید از یاد ببریم و بایستی با مشارکت دستگاه های مرتبط مفاهیم ارزشمند این دوران در بین جوانان کشور تبیین شود.

وی بر لزوم توجه ویژه به برگزاری کیفی اردوهای راهیان نور نیز تأکید کرد و افزود: از مشارکت و توجه مناسب استانداری و آموزش و پرورش اردبیل که با وجود کمبود منابع مالی حمایت های خود را از برگزاری برنامه های راهیان نور تداوم می بخشند قدردانیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: از عموم مسئولان کشوری و استانی تقاضامندیم تا با تداوم توجه مثبت خود به برگزاری اردوهای راهیان نور در این خصوص غفلت نکنند.

بابازاده با تأکید بر اینکه عزت و سربلندی کنونی خود را مرهون جان فشانی و ایثارگری رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی هستیم، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان ضروری است

انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان ضروری است