مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 13:502020-02-18سياسي

قانون مداری ملاک مجریان و ناظران انتخاباتی جزیره خارگ باشد


مُر قانون ملاک مجریان و ناظران انتخاباتی جزیره خارگ باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود رضایی بعد از ظهر سه شنبه در نشست با نمایندگان کاندیدای مجلس شورای اسلامی در سالن کنفرانس بخشداری ویژه خارگ اظهار داشت: نمایندگان کاندیداها باید هواداران خود را نیز به قوانین جاری در انتخابات آگاه کنند.

وی تصریح کرد: جزیره خارگ شاید یکی از خاص ترین مراکز اخذ رأی در جمهوری اسلامی ایران باشد، این جزیره به واسطه نزدیکی به سکوهای نفتی و شناورهای متردد دریایی، انتخاباتی با بالگرد و شناور نیز برگزار می کند.

رضایی با بیان اینکه شرط و ورود به عرصه انتخابات به ویژه حمایت از کاندیدا، آشنایی و اشراف به قوانین انتخابات است اضافه کرد: اصل بی طرفی، امنیت و سلامت با مشارکت حداکثری در انتخابات برای ما در بخش ویژه خارگ مهم است.

وی با بیان اینکه کاندیداها و ستادهای آنان باید راست گویی و وفای به عهد را مدنظر خود قرار دهند، بیان کرد: بخش ویژه خارگ نیز بر اساس ستاد انتخابات مر قانون عمل می کند تا حق الناس را به خوبی حفظ کنیم.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه در تبلیغات نیز باید قانون رعایت شود، خاطرنشان کرد: کاندیداها و ستادهای آنان از هرگونه بداخلاقی باید پرهیز کنند و همچنین دیوارنویسی و راه انداختن کارناوال تبلیغاتی نیز ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون مداری ملاک مجریان و ناظران انتخاباتی جزیره خارگ باشد

قانون مداری ملاک مجریان و ناظران انتخاباتی جزیره خارگ باشد