مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:352020-02-18فرهنگي

پوستر جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان رونمایی شد


دبیر جشنواره روز سه شنبه در نشستی با خبرنگاران بیان کرد: این جشنواره در 2 بخش با موضوع بازی و داستان نویسی برگزار خواهد شد و کتاب هایی که در بخش بازی از سال 90 تاکنون چاپ و منتشر شدند، از سوی گروه لاک پشت پرنده داوری می شود.

اکبر رضوانیان افزود: کودکان و نوجوانان در بخش داستان نویسی نیز می توانند به ارایه اثرهایی تا یک هزار کلمه اقدام کنند که پس از بررسی هیات داوران، لوح تقدیر و جوایزی به نفرات برتر اعطا خواهد شد.

وی یادآور شد: لاک پشت پرنده شامل گروهی از نویسندگان مجرب و خبره کودک و نوجوان است که کتاب های استاندارد این بخش را هر فصل داوری، فهرست و از برگزیدگان با اهدای جایزه هایی قدردانی می کنند.

دبیر دومین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان اضافه کرد: در بخش بازی نیز کودکان و نوجوانان می توانند یک نقاشی با موضوع مرتبط ارایه دهند.

به گفته وی، در دومین دوره این جشنواره بین المللی افزون بر رونمایی از کتاب های چاپ شده جشنواره نخست، تئاتر کودک و نوجوان از سوی هنرمندانی از تهران در 18 مدرسه کاشان به اجرا درخواهد آمد.

رضوانیان در ادامه قصه گویی در مدرسه ها از سوی نویسندگان کودک و نوجوان، برگزاری کارگاه های تصویرگری، تور کتاب، رونمایی از کتاب کودک و نوجوان، نقاشی و اجرای بازی های بومی محلی و رایانه ای را از دیگر برنامه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان رونمایی شد

پوستر جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان رونمایی شد