مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:062020-02-18سياسي

احتمال پیروزی اشرف غنی پس از گذشت چهارماه از شمارش آرا


نتایج چهارمین انتخابات ریاست جمهوری افغانستان تا دقایقی دیگر در محل این کمیسیون با حضور خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزای فارس، نتایج انتخابات ریاست جمهوری افغانستان تا دقایقی دیگر اعلام می شود.

سرانجام پس از گذشت 4 ماه از برگزاری چهارمین انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، امروز کمیسیون مستقل انتخابات این کشور در نشستی این نتایج را اعلام می کند.

شنیده های خبرنگار فارس حاکی از آن است که اشرف غنی با کسب بیش از 50 درصد آرا، به عنوان رییس جمهور جدید افغانستان انتخاب شده است.

این درحالی است که از آغاز شمارش آرای انتخابات، احزاب و گروه های سیاسی شرکت کننده در انتخابات، آن را خلاف قوانین دانسته و تحریم کردند.

در همین راستا فریدون خزون سخگوی تیم ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله در گفت وگو با خبرنگار فارس، گفت این تیم به هیچ عنوان نتایج انتخابات را قبول نداشته و در مقابل آن ایستادگی می کند.

چند روز پیش نیز عبدالرشید دوستم معاون پیشین اشرف غنی، اعلام کرده بود که در صورت انتخاب مجدد غنی، حکومت موازی به رهبری عبدالله عبدالله تشکیل خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در اطراف کمیسیون مستقل انتخابات تدابیر امنیتی وجود داشته و از دقایقی پیش خبرنگاران به محل کمیسیون رفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال پیروزی اشرف غنی پس از گذشت چهارماه از شمارش آرا

احتمال پیروزی اشرف غنی پس از گذشت چهارماه از شمارش آرا