مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 08:002020-02-18سياسي

توجه به ولایت مداری در وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی موج می زند


مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس گفت: در وصیت نامه سردار سلیمانی توجه به ولایتمداری موج می زند و می توان گفت نقطه مشترک مورد تأکید حاج قاسم به تمامی افراد مطرح شده در وصیت نامه اش موضوع ولایتمداری است.

- ایسنا/قزوین مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس گفت: در وصیت نامه سردار سلیمانی توجه به ولایتمداری موج می زند و می توان گفت نقطه مشترک مورد تأکید حاج قاسم به تمامی افراد مطرح شده در وصیت نامه اش موضوع ولایتمداری است.

مراسم اربعین سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم شب گذشته 28 بهمن ماه در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام اسماعیل سعادت مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه یاران و همراهان در موفقیت ها اظهار کرد: اگر بخواهیم صفحات زرّین تاریخ را نگاه کنیم می بینیم اصحاب و خواص نقش بسیار پررنگی در پیروزی و موفقیت پیامبران الهی و اهل بیت و بزرگان دین داشته اند.

وی افزود: امام علی (ع) در دو موقعیت بسیار متأثر شدند و تأکید کردند که بر ایشان بسیار سخت گذشت، یکی زمانی که حضرت زهرا (س) به شهادت رسید و دیگری بعد از شنیدن خبر شهادت مالک اشتر یار و صحابی خود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به ولایت مداری در وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی موج می زند

توجه به ولایت مداری در وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی موج می زند