مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 14:352020-02-17سياسي

تحریم کنندگان انتخابات بدنبال ناامن کردن ایران هستند


تحریم کنندگان انتخابات بدنبال ناامن کردن ایران از طریق به ضعف کشاندن ساختار حاکمیت هستند.

- علی کرمی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: آنهایی که در خارج از کشور نشسته و برای مردم داخل ایران نسخه تحریم انتخابات را می پیچند باید بدانند که اگر حکومت مرکزی در ایران دچار ضعف شود، امنیت ملی ما مختل و همین کشورهای کوچک پیرامونی ایران نیز امنیت داخلی ما را تهدید خواهند کرد.

وی با اشاره به ضرورت حضور باشکوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات این دوره محکی برای سنجش میزان همراهی و مشارکت مردم در نظام سیاسی کشورمان است و ما شرایط امروزمان را به راحتی بدست نیاورده ایم که بخواهیم با یک عدم مشارکت سیاسی در انتخابات، آن را به خطر بیاندازیم.

این تحلیل گر مسائل سیاسی افزود: انتخابات میعادگاه ملت برای تعیین سرنوشت خویش است و وقتی می بینیم رسانه های بیگانه از مردم ایران می خواهند که در انتخابات شرکت نکنند، یعنی بدنبال تضعیف کردن انقلاب اسلامی برای اعمال فشارهای بیشتر هستند.

کرمی تصریح کرد: به نظرم انتخابات باشکوه دوم اسفند اهمیت فراوانی حتی در زمینه کاهش تحریم ها خواهد داشت چرا که اگر تحریم کنندگان، حضور باشکوه مردم ما را ببینند بدون شک متوجه عزم جزم ملت ایران برای استقلال و ایستادگی خواهند شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم کنندگان انتخابات بدنبال ناامن کردن ایران هستند

تحریم کنندگان انتخابات بدنبال ناامن کردن ایران هستند