مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 08:152020-02-17بين الملل

محمد أشتیه: طرح ترامپ مرده به دنیا آمد و به زودی دفن می شود


نخست وزیر فلسطین در کنفرانس امنیتی مونیخ با انتقاد از طرح رییس جمهوری آمریکا برای پایان دادن به درگیری ها در خاورمیانه (معامله قرن) گفت، - نخست وزیر فلسطین در کنفرانس امنیتی مونیخ با انتقاد از طرح رییس جمهوری آمریکا برای پایان دادن به درگیری ها در خاورمیانه (معامله قرن) گفت، این طرح مرده به دنیا آمد و به زودی دفن خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورونیوز، محمد أشتیه، نخست وزیر فلسطین در این کنفرانس با اشاره به طرح صلح پیشنهادی دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا برای خاورمیانه موسوم به معامله قرن اظهار کرد: این طرح آمریکایی چیزی بیشتر از یک یادداشت تفاهم میان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل و ترامپ نیست.

این پیشنهاد کشور فلسطین را بخش بندی کرده و بدون حاکمیت می کند و این امر به اسراییل اجازه خواهد داد بخش های بزرگی از کرانه باختری را به اراضی اشغالی ملحق کند.

أشتیه گفت: این پیشنهاد برای مذاکره نیست بلکه یک طرح اجرایی است که به اسراییلی ها حق فوری برای آغاز الحاق غور (دره) اردن، قدس و بخش های دیگری از مناطق فلسطینی ها را می دهد.

درباره زمان ارائه این پیشنهاد هم باید بگویم این طرح تنها بخشی از کمپین انتخاباتی ترامپ و بندی در تبلیغات انتخاباتی نتانیاهو بود، بندی که بخش اسراییلی آن برای اجرای فوری است اما در بخش فلسطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد أشتیه: طرح ترامپ مرده به دنیا آمد و به زودی دفن می شود

محمد أشتیه: طرح ترامپ مرده به دنیا آمد و به زودی دفن می شود