مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:262020-02-17سياسي

مازندران منطقه آزاد نشد دفن زباله در ساحل محمودآباد


چهار سال از وعده های پرزرق نامزدهای دوره دهم که اکنون نماینده مردم مازندران هستند گذشت، نرخ بیکاری کم نشد، غرب مازندران همچنان در رؤیای استان خزری مانده است و مازندران به منطقه آزاد دست نیافت.

نامزدها و نمایندگان کنونی مازندران در حالی به وعده های جدید روی آورده اند که وعده های قبلی آنان به مرحله اجرا و تحقق نرسیده است.

توسعه صادرات از جمله وعده های نمایندگان مازندران بوده است که در سال های اخیر نه تنها رشد عملی نداشته بلکه هر سال کمتر شده است.

صادرات بیشتر که نشد، کم شد حسن اصغری یک فعال اقتصادی مازندران می گوید: هنوز صادرات مازندران لنگ تحقق زیرساخت های اولیه مانند خودروهای حمل و نقل کانتینری و کاهش تعرفه ها مانده است و صادرکنندگان مجبورند کالاهایشان را از دیگر مبادی صادر کنند.

وی می گوید: مازندران توانمندی بالایی در حوزه صادراتی دارد و بسیاری از وعده های صادراتی نمایندگان مانند تسهیل قوانین برای حمایت از صادرکنندگان روی میز مانده است.

پای حرف های مردم که می نشینی، دلشان از وعده های توخالی برخی نمایندگی فعلی مجلس پر است، راننده تاکسی در ساری می گوید: دو فرزند تحصلیکرده ام بیکار هستند و در حالی که یک کارخانه بزرگ و مناسب در مرکز استان نداریم، به بهانه خصوصی سازی، برخی کارخانه ها واگذار یا تعطیل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران منطقه آزاد نشد دفن زباله در ساحل محمودآباد

مازندران منطقه آزاد نشد دفن زباله در ساحل محمودآباد