مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 05:452020-02-17سياسي

جذب رای اولی ها محور تلاش داوطلبان مجلس در گلستان


طبق آمار مسوولان مرتبط، در انتخابات دوم اسفندماه از مجموع یک میلیون و سیصد و سی هزار واجد شرکت در انتخابات، حدود 71 هزار نفر رای اولی هستند.

در همین راستا و بر اساس مشاهدات خبرنگار ایرنا تلاش داوطلبان مجلس برای کسب آرای این طیف بسیار گسترده تر از دوره های قبل است که مشهودترین فعالیت ها به حوزه انتخابیه غرب گلستان در شهرستان های کردکوی، گمیشان و بندرترکمن با بیش از ده هزار نفر رای اولی اختصاص دارد.

ایجاد ستادهای انتخاباتی در نزدیکی مدارس و مراکز آموزشی و پارک کردن خودروهای منقش به تصاویر بزرگ داوطلبان در مجاورت این مراکز و توزیع هدایای تبلیغاتی - آموزشی از جمله راهکارهای برخی داوطلبان مجلس برای جلب نظر رای اولی ها است .

افزایش آگاهی عمومی شهروندان نسبت به وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی سبب شده تا بر خلاف ادوار گذشته شعارهای نامزدها به ترازی برای سنجش کاردانی و توانمندی داوطلبان تبدیل نشود و شهروندان تلاش کنند با بررسی دقیق تر ظرفیت ها و توانایی افراد، شایسته ترین فرد را برای نمایندگی انتخاب کنند.

با نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات در روز جمعه دوم اسفندماه، راه اندازی کارناوال های خودرویی نامزدها و طرفدارانشان در خیابان های پرترافیک شهرهای گلستان رو به افزایش است به گونه ای که در بندرترکمن این کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب رای اولی ها محور تلاش داوطلبان مجلس در گلستان

جذب رای اولی ها محور تلاش داوطلبان مجلس در گلستان