مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 15:072020-02-16سياسي

داوطلبان انتخابات بر رعایت قانون درستادها و فضای مجازی نظارت کنند


مهدی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر در رابطه با برگزاری سالم تبلیغات از سوی نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بروجرد، اظهار داشت: هر شخص یا فردی در اجرای انتخابات دخالت دارد موظف است قانون را رعایت کند.

وی افزود: تمامی افرادی که در قالب هیئت های نظارت، شورای نگهبان، ناظر و سرناظر و… حضور دارند ملزم به رعایت قانون به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و بدون تخلف هستند.

دادستان بروجرد تصریح کرد: تمامی افرادی که در جرگه نظارت بر انتخابات هستند لازم است در راستای جلب اعتماد عمومی گام بردارند؛ این افراد حق ورود به جریانات سیاسی و دخالت در تبلیغات را ندارند چراکه این امر خلاف قانون بوده و در صورت مشاهده با آن برخورد می شود.

محمدی گفت: بر ناظرین صندوق های رأی گیری نیز ضروری است روز انتخابات تا آخرین لحظه بعد از شمارش آرا در حوزه های انتخابی حضور داشته باشند.

وی خطاب به نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بروجرد تاکید کرد: در این چند روز باقیمانده از تبلیغات رسمی، نامزدهای انتخاباتی باید مقید به رعایت قانون بوده و از اخلال در نظم عمومی، تشکیل کارناوال، ایجاد آلودگی صوتی و فیزیکی، درگیری و اختلاف افکنی در سطح شهر، نشر اکاذیب و… به طور قطع پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان انتخابات بر رعایت قانون درستادها و فضای مجازی نظارت کنند

داوطلبان انتخابات بر رعایت قانون درستادها و فضای مجازی نظارت کنند