مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 05:202020-02-16اجتماعي

موج ناپایدار هوا در حال نزدیک شدن به استان کرمانشاه است


مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه، ازورود سامانه بارشی جدید به استان از اواخر وقت امروز خبر داد و گفت: موج بعدی بارش ها از بعدازظهر روز چهارشنبه آغاز می شود.

- محمد خسروی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت جوی استان، اظهار داشت: موج اول از سامانه بارشی که در حال نزدیک شدن به جو منطقه است از اواخر وقت امروز تا عصر فردا به ویژه در نیمه شمالی استان نمود پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: موج دوم از این سامانه از بعدازظهر روز چهارشنبه و طی ساعاتی از روز پنجشنبه به خصوص در نیمه شرقی و مناطق جنوبی استان تحت تاثیر قرار می دهد.

خسروی تصریح کرد: این امواج در بعضی ساعات سبب وزش باد نسبتا شدید، بارندگی با احتمال رعد و برق آبگرفتگی معابر عمومی و در پاره ای از نقاط سبب ایجاد رواناب در سطح استان می شود، بارش علاوه بر ارتفاعات در پاره ای از نقاط از نواحی سردسیر به شکل برف هم دیده خواهد شد.

وی، سردترین نقطه استان طی 24 ساعت گذشته را کنگاور با کمینه دمای 6 درجه سانتی گراد زیرصفر و گرم ترین نقطه استان را سومار با بیشینه دمای 22 درجه سانتی گراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: دمای هوای کرمانشاه در این بازده زمانی بین حداقل یک درجه زیرصفر و حداکثر 14 درجه سانتی گراد در نوسان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج ناپایدار هوا در حال نزدیک شدن به استان کرمانشاه است

موج ناپایدار هوا در حال نزدیک شدن به استان کرمانشاه است