مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 05:152020-02-16اجتماعي

موج جدید بارشی در راه کردستان/احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد


بعد از عبور موج هوای سرد و یکی دو روز پایداری نسبی شرایط جوی، بار دیگر سیستمی بارشی وارد استان کردستان می شود و بارش باران و برف این استان را فرا می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طی سه روز اخیر شرایط جوی در استان کردستان کاملا پایدار بود و هر چند که در هوای سرد صبحگاهی و شبانگاهی باعث یخبندان می شد، ولی در طول روز دمای هوا گرمتر بود.

استان کردستان طی هفته گذشته یکی از سردترین روزهای سال خود را طی کرد به گونه ای که در بعضی از مناطق این استان سرمای هوا رکورد بیش از 30 سال گذشته را جابجا کرد.

سرمای هوا در استان کردستان به شرایطی رسید که طی روز چهارشنبه هفته قبل تمامی مدارس سطح استان تعطیل شدند و همزمان با این مهم نیز پرواز فرودگاه سنندج به دلیل یخبندان لغو شد.

انسداد جاده های روستایی به دلیل کولاک و همچنین بروز مشکلاتی در راستای تردد در جاده های بین شهری از دیگر مشکلات مردم کردستان طی هفته قبل بود.

با عبور این سامانه موج هوای سرد و بارش های پراکنده برف و همچنین کولاک از استان کردستان به ویژه نیمه های غربی این استان، طی روزهای پنج شنبه تا شنبه هوا استان تا حدودی پایدار شد.

علاوه بر افزایش 10 درجه ای دمای هوا در استان کردستان طی دو روز گذشته، گزارش قابل ملاحظه ای در خصوص بارش برف در این استان گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج جدید بارشی در راه کردستان/احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد

موج جدید بارشی در راه کردستان/احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد