مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 12:302020-02-15اجتماعي

ظرفیت بالای جهاد دانشگاهی استان قزوین در حوزه هنر و فرهنگ


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین گفت: با رصد انجام شده متوجه شدیم که جهاد دانشگاهی استان قزوین در حوزه هنر و فرهنگ فعالیت های بارزی دارد از این رو متولیان امر را متقاعد کردیم که گرایش فرهنگ و هنر در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین مورد .

- ایسنا/قزوین رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین گفت: با رصد انجام شده متوجه شدیم که جهاد دانشگاهی استان قزوین در حوزه هنر و فرهنگ فعالیت های بارزی دارد از این رو متولیان امر را متقاعد کردیم که گرایش فرهنگ و هنر در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین مورد توجه قرار بگیرد زیرا ظرفیت خوبی در این حوزه دارد.

تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین با حضور مسئولان این دو دستگاه در سالن جلسات جهاد دانشگاهی قزوین منعقد شد.

علی فتح طاهری، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان قزوین از مجموعه های خوب استان است که دارای بازدهی مناسبی بوده و در حوزه های مختلف ثابت کرده به رغم داشتن نیروهای جوان می تواند موفقیت های بزرگی را ایجاد کند.

وی با بیان اینکه متأسفانه بسیاری از مسئولان هنوز به این باور نرسیدند که می توانند امور مختلف را به جوانان بسپارند، افزود: جهاد دانشگاهی قزوین ثابت کرد می توان با تکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بالای جهاد دانشگاهی استان قزوین در حوزه هنر و فرهنگ

ظرفیت بالای جهاد دانشگاهی استان قزوین در حوزه هنر و فرهنگ