مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 08:202020-02-15اقتصادي

طلب حدود 250 نفر از ثبت نام کنندگان شرکت آرکا خودرو باقی مانده است


اکنون طلب نزدیک به 250 نفر از ثبت نام شده شرکت آرکا خودرو باقی مانده که در تلاش هستیم از محل اقساطی خودروهای دریافتی که واریز می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدحسین صادقی امروز در جمع اصحاب رسانه درخصوص وضعیت پرداخت طلب طلبکاران شرکت آرکا خودرو، اظهار داشت: آرکا خودرو یک شرکت لیزینگی بوده که بدون اینکه مقدمات ثبت را در مجرای قانونی ثبت کند یا مجوزی درخصوص واسپاری یا برگزاری لیزینگ را از بانک مرکزی گرفته باشد، در کرمانشاه شروع به فعالیت می کند.

وی ادامه داد: این شرکت با توجه به وعده های که داده با استقبال خیلی زیادی مواجه شده، و در ابتدا علی رغم اینکه شرکت فقط ثبت شده بود و هیچ مجوزی از مراجع ذی صلاح از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی و.

را نداشت، تعداد زیادی مراجعه کردند.

دادستان کرمانشاه با اشاره به عدم عمل شرکت آرکا خودرو به تعهدات خود، گفت: این شرکت تعدادی خودرو را طبق تعهد خود به متقاضیان واگذار می کند، ولی بعد از آن به دلیل اینکه عدم تدابیر لازم یا نداشتن بنیه اقتصادی یا برنامه ریزی صحیح در انجام تعهداتش به کسانی که هزینه تحویل خودرو را دریافت کرده، با وقفه مواجه می شود.

تذکر دادستان کرمانشاه در خصوص تاخیر در پرداخت اقساط خودرو شرکت آرکا خودرو وی تصریح کرد: نزدیک به 500 نفر سپرده نزد این شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلب حدود 250 نفر از ثبت نام کنندگان شرکت آرکا خودرو باقی مانده است

طلب حدود 250 نفر از ثبت نام کنندگان شرکت آرکا خودرو باقی مانده است