مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 07:152020-02-15اقتصادي

طلب 240 میلیاردی شهرداری ایرانشهر از شهروندان


نوراحمد درخوش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمتر از پنج درصد از مردم ایرانشهر عوارض شهرداری را پرداخت می کنند که این امر سبب پایین آمدن خدمات شهرداری در این شهر شده است.

وی بیان کرد: عوارضی که مردم باید به عنوان حق شهروندی به شهرداری پرداخت کنند شامل عوارض نوسازی، حق عمران، حق تنظیف و عوارض خودرو است که متاسفانه شهروندان در پرداخت این عوارض مشارکتی ندارند.

شهردار ایرانشهر گفت: پرداخت به موقع عوارض نوسازی توسط شهروندان سبب رشد و توسعه شهری می شود به همین دلیل این موضوع از اهمیت به سزایی برخوردار است.

وی افزود: شهر همانند خانه ای است که در آن زندگی می کنیم و شهرداری را می توان به منزله مادری در نظر گرفت که وظیفه مدیریت خانه را بر عهده دارد.

درخوش تصریح کرد: اگر شهروندان با شهرداری هماهنگ و همگام باشند قطعا شهری زیبا و پاک خواهیم داشت.

وی گفت:ایرانشهر از لحاظ جایگاه در مرکزیت بلوچستان قرار دارد به طوریکه روزانه حدود 30 هزار نفر از شهرستان های همجوار برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی و تهیه مایحتاج خود وارد این شهر می شوند که در پی آن حجم تجمع زباله نیز بالا می رود.

شهردار ایرانشهر اظهار داشت: امیدواریم شهروندان با حمایت های بیش از پیش خود و با پرداخت عوارض، شهرداری را در خدمات رسانی بهتر کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلب 240 میلیاردی شهرداری ایرانشهر از شهروندان

طلب 240 میلیاردی شهرداری ایرانشهر از شهروندان