مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 19:252020-02-14سياسي

خراسان رضوی بار زیادی از گردشگری کشور را برعهده گرفته است


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: خراسان رضوی مهم ترین قطب گردشگری کشور است و به ویژه الان بار زیادی از گردشگری کشور را برعهده گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در این بسته خبری به تشریح چند خبر از خراسان رضوی می پردازیم.

 علی اصغر مونسان در بازدید از پاویون خراسان رضوی اظهار کرد: در خراسان رضوی علاوه بر موضوع گردشگری، زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حضرت رضا (ع) مطرح است و در بعد فرهنگی این موضوع برای ما اهمیت دارد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: در چند سال اخیر اتفاقاتی افتاده که می توانیم از گردشگران زیارتی به عنوان گردشگران ترکیبی یاد کنیم، اگر چه موضوع اصلی سفر آنها زیارت حضرت رضا (ع) است اما خوشحالیم که در کنار آن توریسم درمانی نیز انجام می شود.

وی بیان کرد: ارزش این گردشگران به شدت افزایش پیدا کرده و بعضی از این گردشگران به سایر نقاط کشور نیز سفر می کنند و جاذبه های دیگر شهرهای کشور را نیز بازدید می کنند بنابراین نقش خراسان رضوی در این حوزه حایز اهمیت است.

مونسان در خصوص وضعیت صنایع دستی خراسان رضوی گفت: خوشحالیم که صنایع دستی خراسان رضوی نیز پیشرفت های بسیاری داشته است، صنایع دستی که در این نمایشگاه دیدم  بسیار ارتقاء پیدا کرده و با کیفیت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی بار زیادی از گردشگری کشور را برعهده گرفته است

خراسان رضوی بار زیادی از گردشگری کشور را برعهده گرفته است