مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 10:002020-02-14سياسي

حوزه نشر و توزیع کتاب در کشور مغفول مانده است


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با بیان این که تقویت نشر فرهنگ مکتوب مهمترین هدف نمایشگاه کتاب در کشور است، گفت: حوزه نشر و توزیع کتاب در کشور مغفول مانده و مسئولان فرهنگی باید بیش از پیش نسبت به رفع این چالش اقدام کنند.

- ایسنا/یزد معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با بیان این که تقویت نشر فرهنگ مکتوب مهمترین هدف نمایشگاه کتاب در کشور است، گفت: حوزه نشر و توزیع کتاب در کشور مغفول مانده و مسئولان فرهنگی باید بیش از پیش نسبت به رفع این چالش اقدام کنند.

سید خلف حوتی نژاد صبح امروز 25 بهمن در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه کتاب یزد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا،با اشاره به اهمیت برگزاری این چنین رویدادهای فرهنگی در سطح استان و کشور، اظهار کرد: یک ناشر قوی باید در حوزه توزیع و نشر کتاب فعالیت داشته باشد.

وی با بیان این ک ه متأسفانه آن طور که باید در حوزه نشر و توزیع کتاب فعالیت تشده است، افزود: بحث حوزه نشر فرهنگ مکتوب در کشور مغفول مانده است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، گفت: نمایشگاه کتاب در حقیقت مکمل فرآیند حوزه نشر و توزیع کتاب در جامعه است که باید بیش از پیش حمایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه نشر و توزیع کتاب در کشور مغفول مانده است

حوزه نشر و توزیع کتاب در کشور مغفول مانده است