مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 06:452020-02-14اقتصادي

65 درصد خوابگاهها عمر بالای 20 سال دارند/ طرح جدید برای نوسازی خوابگاهها


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: حدود 65 درصد از خوابگاه ها عمر بالای 20 سال دارند و براساس برآورد ما حدود 990 میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز آنها اعتبار نیاز است.

- ناصر مطیعی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی گفت:طرحی تهیه کرده ایم که با همکاری صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، دانشگاه ها و خیرین خوابگاه های دانشجویی را تعمیر، تجهیز، مرمت و نوسازی کنیم.

وی ادامه داد: در این طرح 40 درصد اعتبار توسط صندوق رفاه دانشجویان، 30 درصد توسط خیرین و 30 درصد نیز توسط دانشگاه ها تهیه می شود.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: در این طرح دانشگاه ها خود می توانند خیرین را معرفی کنند و همچنین صندوق نیز تلاش می کند با برخی از خیرین وارد مذاکره شود.

وی افزود: قبلاً 50 درصد اعتبار تعمیر وتجهیز خوابگاه ها توسط دانشگاه ها و 50 درصد توسط صندوق رفاه دانشجویان تامین می شد اما اکنون درصدد هستیم تا از منابع خیرین نیز استفاده کنیم.

مطیعی ادامه داد: خوابگاه های ما کیفیت متفاوتی دارند، برخی از خوابگاه ها نوساز هستند و کیفیت خوبی دارند و برخی نیز مدتی است از قدمت آنها گذشته و از آنها استفاده شده و کیفیت مطلوبی ندارند که برای تجهیز آنها نیاز به اعتبار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد خوابگاهها عمر بالای 20 سال دارند/ طرح جدید برای نوسازی خوابگاهها

65 درصد خوابگاهها عمر بالای 20 سال دارند/ طرح جدید برای نوسازی خوابگاهها