مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 18:502020-02-13سياسي

«آزادی قدس» انتقام خون سردار سلیمانی است/ نفس آمریکا را خواهیم برید


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه انتقام خون سردار سلیمانی چیزی جز آزادی قدس و پاکسازی منطقه از لوث وجود آمریکا نیست گفت: ما عهد می بندیم با موشکی که در ادامه انتقام شهید سلیمانی شلیک خواهیم کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار محمدرضا نقدی امشب در یادواره سرداران، امیران، فرماندهان و 300 شهید شهرستان فامنین با بیان اینکه شهیدسلیمانی تا آخرین لحظه پرچم مقاومت را در دست داشت اظهار کرد: چهل روز از شهادت سردار سلیمانی گذشت و هنوز بغض های مردم ما فروننشسته است.

وی با تاکید بر اینکه این بغض ها فرو نخواهد نشست زیرا شلیک به حاج قاسم شلیک به شخص نبود بلکه شلیک به آرمان یک ملت بود خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران و تمام ملت های آزادیخواه در صف مقاومت می خواستند در مسجدالاقصی پشت سر رهبرمان نماز بگذارند بنابراین بغض و فراق یار تا آزادی بیت المقدس فرو نخواهد نشست.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه انتقام خون این شهیدان چیزی جز آزادی قدس و پاکسازی منطقه از لوث وجود آمریکا نیست گفت: ما عهد می بندیم با موشکی که در ادامه انتقام شهید سلیمانی شلیک خواهیم کرد، نفس آمریکا را خواهیم برید.

وی با بیان اینکه این جا در مسیر پاکسازی آمریکا از منطقه است و تا زمانی که این ماموریت را که ولی امر و امام فرمودند انجام ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آزادی قدس» انتقام خون سردار سلیمانی است/ نفس آمریکا را خواهیم برید

«آزادی قدس» انتقام خون سردار سلیمانی است/ نفس آمریکا را خواهیم برید