مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 18:402020-02-13فرهنگي

نقش فرهنگ و هنر در اقتصاد کشور مغفول مانده است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: یکی از غفلت های کشور در حوزه اقتصاد، حوزه زاینده و درحال گسترش فرهنگ و هنر است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: یکی از غفلت های کشور در حوزه اقتصاد، حوزه زاینده و درحال گسترش فرهنگ و هنر است.

محمد محمدپور روز پنجشنبه، 24 بهمن، در آیین افتتاح چهارمین دوره آرت کسپو تبریز، با بیان این که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های کلان دولت، موضوع اقتصاد فرهنگ و هنر و گسترش برنامه های فرهنگی و هنری را در دستور کار قرار داده است ، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز طی سال های گذشته در تلاش بوده تا موضوع اقتصاد فرهنگ و هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری را در دستور کار خور قرار داده و هنر را به جایگاه رفیع خود بازگرداند.

وی متذکر شد: امیدواریم آرت اکسپو تبریز به عنوان مسیری تازه، در راستای اقتصاد هنر بتواند این خسران و غفلت ها را مدیریت کرده و در آینده این حوزه نقش بی بدیل خود را ایفا کند.

وی گفت: ایده اکسپوی هنری تبریز حدود 13 سال گذشته مطرح شده و در استان نیز این موضوع مهم را در حوزه های مختلف دنبال کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدپور بیان کرد: بخش خصوصی که مسئولیت برگزاری آرت اکسپو را برعهده می گیرد باید مجموعه توانمند و اثرگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش فرهنگ و هنر در اقتصاد کشور مغفول مانده است

نقش فرهنگ و هنر در اقتصاد کشور مغفول مانده است