مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 14:152020-02-12سياسي

برگزیدگان کنگره ملی شعر «پرواز تا خورشید» معرفی شدند


داوری آثار ارسالی به کنگره ملی شعر «پرواز تا خورشید» انجام شد و برگزیدگان در بخش های مختلف معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس؛ داوری آثار ارسالی به کنگره ملی شعر پرواز تا خورشید انجام شد و برگزیدگان در بخش های مختلف معرفی شدند.

دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره کنگره ملی شعر پرواز تا خورشید را با هدف اعتلای فرهنگ شهادت، تقویت جبهه مقاومت و پاسداشت شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش و گرامیداشت شهادت مسافران پرواز هواپیمایی اوکراین برگزار کرد.

در موعد مقرر تعداد 260 اثر از 156 شاعر از سراسر کشور در قالب های مختلف به دبیرخانه کنگره رسید که در این میان تعداد اشعار کلاسیک چشمگیرتر بود؛ چنانچه 218 اثر در قالب های کهن سروده شده بود و الباقی در قالب های نوین از جمعی از شعرای بنام روزگار برای کنگره ارسال شد.

هیأت داوران پس از داوری آثار رسیده طی بیانیه ای اسامی برگزیدگان را به شرح ذیل اعلام کردند: بسم الله الرحمن الرحیم شهادت مظلومانه سردار قاسم سلیمانی و حماسه بی بدیل حضور مردم قدرشناس ایران و کشورهای مسلمان منطقه در مراسم بدرقه و بزرگداشت، یکی از برگ های درخشان تاریخ انقلاب اسلامی است.

بازتاب این رخداد عظیم در کلام شاعران، چون همیشه نشان داد که شعر، هنر اول ایران است و در فراز و فرودهای تاریخ این ملت، پا به پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان کنگره ملی شعر «پرواز تا خورشید» معرفی شدند

برگزیدگان کنگره ملی شعر «پرواز تا خورشید» معرفی شدند