مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 11:502020-02-12سياسي

حوزه انتخاباتی دهستان دستگرد به شهرستان های شهرکرد پیوست


رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: حوزه انتخاباتی دهستان دستگرد و روستای خیرآباد بخش فرخ شهر شهرستان شهرکرد به حوزه انتخابیه شهرستان های شهرکرد، - سامان و بن الحاق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفر مردانی تاکید کرد: دهستان دستگرد و روستای خیرآباد از توابع بخش فرخ شهر شهرستان شهرکرد از لحاظ حوزه انتخابیه در در محدوده حوزه انتخاباتی شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار و دهستان دستگرد شهرستان شهرکرد قرار داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در همین راستا مردم دهستان دستگرد و روستای خیرآباد از توابع بخش فرخ شهر شهرستان شهرکرد درخواست های فراوانی برای انتزاع از حوزه انتخاباتی شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار و دهستان دستگرد و الحاق به حوزه انتخابیه شهرستان های شهرکرد، سامان و بن داشتند.

مردانی تصریح کرد: به همین منظور با توجه به ظرفیت قانونی ماده واحده میزان تأثیر تغییرات تقسیمات کشوری در محدوده های حوزه های انتخاباتی و با پیگیری استاندار چهارمحال و بختیاری دهستان دستگرد و روستای خیرآباد از توابع بخش فرخ شهر شهرستان شهرکرد از حوزه انتخابیه شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار و دهستان دستگرد منتزع، به حوزه انتخاباتی شهرستان های شهرکرد، سامان و بن الحاق و من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه انتخاباتی دهستان دستگرد به شهرستان های شهرکرد پیوست

حوزه انتخاباتی دهستان دستگرد به شهرستان های شهرکرد پیوست