مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 10:452020-02-12سياسي

بازدید 61 هزار زائر راهیان نور از یادمان هفت تپه


مسئول ستاد احیای یادمان شهدای هفت تپه از بازدید 61 هزار زائر راهیان نور استان های شمالی طی پنج سال از یادمان شهدای هفت تپه خبر داد.

- سرهنگ عباس جانی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه یک پادگان در سال های دفاع مقدس در منطقه عمومی شوش و نزدیکی آثار باستانی چغازنبیل وجود داشت که در دوران دفاع مقدس لشکر 25 کربلا در ان مستقر بود، گفت: در دوران جنگ به دلیل بمباران هوایی رژیم بعث عراق 135 شهید از استان های مختلف از جمله سردار شهید جعفر شیرتبار فرمانده گردان شهدا تقدیم شده است.

وی با اشاره به اینکه از سال 93 با همت و مسئول شهید مدافع حرم شهید محمد بلباسی و پنج تن از یارانش که همگی از شهدای مدافع حرم هستند، احیای یادمان هفت تپه شروع شد، افزود: در سال 95 به دلیل شهادت این عزیزان، احیای یادمان هفت تپه یکسال متوقف شد و سرانجام به پیشنهاد فرمانده سپاه کربلا، ستاد پشتیبانی احیای یادمان هفت تپه دوباره فعال شد.

سرهنگ جانی پور با اظهار اینکه بیش از 61 هزار نفر از استان های مختلف و شمالی طی پنج سال از یادمان هفت تپه بازدید کردند، ادامه داد: امسال زائران دانش آموزی از این یادمان بازدید خواهند کرد.

مسئول ستاد احیای یادمان هفت تپه افزود: سال قبل کلنگ زنی حسینه یادمان که دو شهید در آن آرام گرفته است، انجام شد و امسال این حسینیه ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 61 هزار زائر راهیان نور از یادمان هفت تپه

بازدید 61 هزار زائر راهیان نور از یادمان هفت تپه