مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 09:152020-02-11سياسي

محفل ادبی شعر فجر انقلاب در شهرستان دنا برگزار شد+تصاویر


محفل ادبی شعر انقلاب گرامی داشت دهه مبارک فجر و مجاهدت های حاج قاسم سلیمانی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سی سخت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، محفل ادبی شعر فجر انقلاب گرامی داشت دهه مبارک فجر انقلاب و پاسداشت مجاهدت های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور برترین های شعر و ادب شهرستان دنا برگزار شد.

فرهاد ناصری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا در ابتدای این محفل ادبی ضمن خیر مقدم به حضار در محفل شاعرانه و ادیبانه فجر انقلاب و تبریک و تهنیت و شادباش ایام الله دهه مبارک فجر سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به شأن ارزش و منزلت شاعران در فرهنگ و تمدن ایران زمین اشاره کرد و گفت : شاعران ایرانی حامل و وارث فرهنگ و تمدن ایرانیان در تمامی ادوار تاریخ بوده اند.

وی گفت: ملتی بوده ایم که اندیشمندان و متفکرانش زبان والای هنر و شعر به عنوان ارزشمند ترین این هنرها را برای بیان اندیشه ها و نظرات خود انتخاب کرده اند و این انتخاب احسن و ابلغ است که باعث شده مقام معظم رهبری شعر را ثروت ملی بداند و شاعران وارثان و حاملان این ثروت ارزشمند و گرانقدر هستند که در به تعبیر دینی در پشت پیامبران شاعران به عنوان حاملان و بیان کنندگان اندیشه های الهی پیامبران در جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل ادبی شعر فجر انقلاب در شهرستان دنا برگزار شد+تصاویر

محفل ادبی شعر فجر انقلاب در شهرستان دنا برگزار شد+تصاویر