مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 07:452020-02-11سياسي

رهبری و حضور مردم در صحنه رمز ماندگار انقلاب اسلامی ایران است


رهبری و حضور مردم در صحنه رمز ماندگار انقلاب اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمد علوی در جمع راهپیمایان 22 بهمن مرکز لرستان با اشاره به اینکه 22 بهمن را به محضر امام عصر، رهبر عزیز و شما مردم شهید پرور تبریک می گویم، اظهار داشت: امسال در شرایطی جشن پیروزی را می گیریم که در گلزار شهدای ما لاله ای برافراشته خودنمایی می کند و آن هم شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان است.

وی با بیان اینکه امروز با شهید سلیمانی پیمان می بندیم که راه او و راه شهیدان را ادامه می دهیم، گفت: حضور در جمع شما دلاورمردان لرستانی توفیقی است.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه چهل و یک سال از انقلاب اسلامی ما گذشت و در این مدت دشمنان هر سال به خود وعده می دادند که انقلاب جشن های پیروزی سالگرد خود را نخواهد دید اما هر سال این جشن ها با شکوه برگزار شد، افزود: حمایت خداوند متعال، حضور مردم و وجود رهبری رمز ماندگار انقلاب بوده است.

حجت الاسلام علوی با تاکید بر اینکه امام راحل دو بار دست به قیام و حرکت زد و هر دو بار کسی امید نداشت مبارزه فراگیر شود، گفت: در سال 42 که امام پرچم مبارزه را بلند کرد، شرایط داخلی و خارجی برای مبارزه فراهم نبود، مرحوم آیت الله بروجردی در سال 41 از دنیا رفت و جای یک رهبر واحد در ایران خالی شد، امام راحل در این شرایط پرچم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبری و حضور مردم در صحنه رمز ماندگار انقلاب اسلامی ایران است

رهبری و حضور مردم در صحنه رمز ماندگار انقلاب اسلامی ایران است