مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 11:302020-02-10سياسي

بام ایران مهیای خلق یک حماسه دیگر/ جزییات مراسم راهپیمایی 22 بهمن


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم راهپیمایی 22بهمن در شهرکرد رأس ساعت 10 صبح از میدان انقلاب به سمت چهارراه بازار آغاز می شود و در نهایت تجمع در میدان امام زادگان دو خاتون(س) خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری همواره با حضور حماسی و با شکوه خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بصیرت و دلدادگی خود به نظام و انقلاب را به اثبات رسانده اند.

امسال نیز خیابان های شهرها و روستاهای استان آماده اند تا پذیرای گام های استوار مردمانی باشند که با تقدیم 2400 شهید در 41 ساله شدن انقلاب اسلامی سهیم اند.

طنین فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل از بلندای بام ایران چه شنیدنی است و هم صدایی ترک و لر و فارس در تجدید عهد با امام و انقلاب چه دیدنی.

امید که مردم چهارمحال و بختیاری فردا هم صحنه هایی چشم نواز از حضور مسؤولانه خود در راهپیمایی 22 بهمن و تکریم قدرشناسانه سردار دل ها خلق کنند.

موسی انصاری با تشریح جزییات مراسم راهپیمایی 22 بهمن 98 در شهرکرد گفت: مراسم رأس ساعت 10 صبح از میدان انقلاب به سمت چهارراه بازار آغاز خواهد شد و در نهایت تجمع در میدان امام زادگان دو خاتون(س) خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بام ایران مهیای خلق یک حماسه دیگر/ جزییات مراسم راهپیمایی 22 بهمن

بام ایران مهیای خلق یک حماسه دیگر/ جزییات مراسم راهپیمایی 22 بهمن