مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 07:262020-02-10اجتماعي

بارش 15 تا 40 سانتی برف در شهرستان شفت راه ها باز است


سید محسن موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدید از سطح شهرستان شفت، گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف سنگین طی امروز و فردا در مناطق جلگه ای استان ستاد مدیریت بحران شهرستان شفت تشکیل جلسه داد.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه های عضو این ستاد و حتی بخش خصوصی نیز در آماده باش کامل قرار دارند، گفت: بارش برف در این شهرستان به ویژه مناطق کوهستانی آن از غروب روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه به رغم بارش 15 تا 40 سانتی برف در این شهرستان در حال حاضر شرایط عادی است، افزود: در مناطق جلگه ای این شهرستان بارش خفیف و ملایم است و اما در مناطق کوهستانی شدت بارش برف بیشتر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه تمام راه های شهرستان باز و تردد در آن جریان دارد، تصریح کرد: تنها مسیر شفت به امامزاده ابراهیم بسته بود که با تلاش راهداران باز شد.

موسوی ادامه داد: در برخی از مناطق شفت همانند جیرده 15 سانت، خرم کش حدود 30 سانت، امامزاده ابراهیم نیز 30 الی 40 سانتی برف گزارش شده اما خوشبختانه تاکنون مشکلی نداشته ایم.

وی با اشاره به بارش برف حدود 30 سانتی در منطقه مژدهه شفت، گفت: در این منطقه تردد به سختی انجام می شود که عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 15 تا 40 سانتی برف در شهرستان شفت راه ها باز است

بارش 15 تا 40 سانتی برف در شهرستان شفت راه ها باز است