مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 11:462020-02-09اقتصادي

شهریه مدارس غیرانتفاعی ایران بیشتر از دانشگاه های غیردولتی استانبول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،کاظم نظم ده  ظهر امروز در جمع مدیران کل بهزیستی استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: هزینه ای که برای مدارس غیردولتی در تهران و کلان شهرها پرداخت می شود، از هزینه دانشگاه های غیردولتی در استانبول هم گران تر است.

وی، در اعلام آمار کشوری بند یک قانون تعارض منافع توضیح داد: از 45 هزار مرکز توانبخشی و پیشگیری 272 مرکز و فرد هستند که مشمول بند یک بخشنامه است که شامل افرادی مانند رییس سازمان، معاون، مشاوران، مدیرکل استان ها، معاونان آنها، روسای شهرستان ها، روسای ادارات، کارشناس ناظر و مسوول و ستاد شهرستان هستند.

انصراف 172 نفر از همکاران بهزیستی از پست ستادی، انصراف 100 نفر از همکاران بهزیستی از خیریه نظم ده ادامه داد: از میان 272 مرکز و فرد مشمول قانون، 172 نفر از پست خود انصراف دادند و 100 نفر هم پست را نگه داشتند و از داشتن خیریه و مرکز  انصراف دادند.

وی ابراز کرد: در رده مدیران کل حداکثر 5 مورد بود که سه نفر از آنها از مرکز و خیریه انصراف داده و دو نفر نیز مرکز را نگه داشتند و از پست شان انصراف دادند.

  49 مرکز آذربایجان شرقی مشمول بند یک تعارض منافع است مشاور رییس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: 49 مرکز از کل مراکز آذربایجان شرقی مشمول بند یک تعارض منافع بود در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه مدارس غیرانتفاعی ایران بیشتر از دانشگاه های غیردولتی استانبول

شهریه مدارس غیرانتفاعی ایران بیشتر از دانشگاه های غیردولتی استانبول