مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 10:192020-02-08سياسي

استانداری قم پیگیر ظرفیت توریسم درمانی است


با توجه به اینکه 3 میلیون زائر خارجی در قم رفت و آمد دارند پیگیر هستیم تا از این ظرفیت در توریسم درمانی بهره ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره برداری از 8 پروژه بهداشتی درمانی که به صورت همزمان در مرکز آموزشی درمانی نکویی، هدایتی و فرقانی برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: بخش سلامت در کنار امنیت از مسائل دارای اولویت دولت به شمار می رود و سیاست های کلی تحول سلامت در اولویت همه تصمیم های اجرایی دولت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه شهر قم به دلیل وجود بارگاه کریمه اهل بیت (ع) و حضور مراجع انگیزه های خیرخواهانه در این استان بسیار پررنگ است، تصریح کرد: بیشترین مراکز بهداشتی و درمانی و آموزشی استان قم توسط خیرین احداث شده است که مراجع و علما نیز نقش پررنگی در احداث مراکز درمانی داشتند.

استاندار قم اضافه کرد: پروژه های مهمی را در استان قم آغاز کردیم و برای ما تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام در اولویت است و امروز شاهد افتتاح  8 پروژه بهداشتی درمانی در قم هستیم.

 وی با اشاره به ضرورت توجه به توریست درمانی در قم، بیان کرد: آمارها نشان می دهد بیش از 3 میلیون نفر زائر خارجی در استان قم آمد و شد دارند که می طلبد بستر را برای پذیرایی از آنان فراهم کرده و در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری قم پیگیر ظرفیت توریسم درمانی است

استانداری قم پیگیر ظرفیت توریسم درمانی است