مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-06سياسي

انقلاب اسلامی پدیده قرن در دنیای سیاسی بود


انقلاب اسلامی پدیده قرن در دنیای سیاسی و مردمی ترین انقلاب در دنیا بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در حال برگزاری است، اظهار کرد: دور هم جمع شدیم تا از کسانی تجلیل کنیم که نقش آفرینان واقعی عرصه ایثار و شهادت هستند.

وی تصریح کرد: دور هم جمع شدیم که بگوییم اماما، رهبرا همان جوانان دیروز که با قدرت تمام از اسلام دفاع کردیم گرچه که گرد پیری در تمام وجودمان نشسته اما همچان پای کار هستیم.

وی افزود: خداوند اراده کرد در بهمن 57 با حضور مردم و صالح ترین و بهترین فرد روی زمین آن زمان یعنی امام راحل چهره واقعی اسلام بعد از 1400 سال برای جهان آشکار کرد.

فرمانده سپاه کردستان گفت: با استقرار اسلام واقعی در ایران عدالت و پیام قرآنی در کشور ما برای نخستین بار جمهوری اسلامی و اسلام ناب محمدی در این کشور مستقر شد.

سردار حسینی گفت: پیام انقلاب آزادی، جمهوری اسلامی و رهایی انسان های در بند دوران ستم شاهی بود که استقلال حقیقی را در ایران به وجود آورد.

وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی پدیده قرن در دنیای سیاسی بود و یک حکومت دینی را به منصه ظهور رساند و مردمی ترین انقلاب در کشور ما به رهبری امام امت و حماسه آفرین مردم رقم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی پدیده قرن در دنیای سیاسی بود

انقلاب اسلامی پدیده قرن در دنیای سیاسی بود