مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 07:152020-02-06سياسي

فانوس حرکت انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب است


پیشکسوت جبهه ایثار و شهادت کردستان با تاکید براینکه نباید قطب نما انقلاب را رها کنیم، گفت: فانوس حرکت انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب است اگر می خواهیم در دنیا و قیامت سربلند و پیروز باشیم باید ریسمان وحدت را بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله مرادی هم اکنون در گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در حال برگزاری، اظهار کرد: از ارزش ها  و آرمان های انقلاب و امام راحل باید دفاع شود، فرزند شهید، رزمندگان و جانبازان همان آرمان های انقلاب هستند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع از این ارزش ها نیاز به مطالبه گری منطقی دارد با دعوا درست نمی شود، اما پیگیری و مطالبه گری از اهمیت زیادی در این مسیر برخوردار است.

پیشکسوت جبهه ایثار و شهادت کردستان تصریح کرد: بازنشستگان از نظر شغل با مشکل مواجه هستند، سپاه باید از آنها در ظرفیت های مختلف ایجاد شده استفاده کند.

وی توجه به خانواده به ویژه فرزندان را از مهم ترین رسالت های امروز سپاهیان دانست و گفت: امروز ضد انقلاب تمام توان خود را روی حذف اصول و ارزش ها در بین جامعه گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: باید از اصول و اعتقادات خود دفاع کنیم و در این مسیر با روشنگری مناسب در بین خانواده و فرزندانمان بهترین اثرگذاری را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فانوس حرکت انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب است

فانوس حرکت انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب است