مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 08:052020-02-05بين الملل

ارتش سوریه به دروازه های شهر استراتژیک سراقب در استان ادلب رسید


یگان های ارتش سوریه پس از آزادی شهرک«مردیخ» و منطقه تاریخی« تل مریخ» که یکی از قدیمی ترین تمدن های بشری را در خود جای داده است از سمت جنوب به شهر سراقب رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان سوری اعلام کرد که ارتش سوریه با ادامه پیشروی خود به دروازه های شهر سراقب دیگر شهر مهم و استراتژیک استان ادلب رسید.

این دیده بان تأکید کرد که ارتش سوریه به یک کیلومتری شهر سراقب رسیده است.

پیش از این ارتش سوریه شهر مهره النعمان دومین شهر استان ادلب و یکی از مهمترین پایگاه های گروه های تروریستی را آزاد کرده بود.

در صورت آزادی سراقب توسط ارتش سوریه که احتمال دارد به زودی صورت گیرد، به گروه های تروریستی و مسلح ضربه بزرگ دیگری وارد می شود.

خبرگزاری اسپوتنیک عربی نیز گزارش داد که یگان های ارتش سوریه با ادامه عملیات نظامی خود علیه گروه های تروریستی در استان ادلب به شکل بزرگی به سمت جنوب شهر استراتژیک سراقب پیشروی کردند.

یگان های ارتش سوریه پس از آزادی شهرک مردیخ و منطقه تاریخی تل مریخ که یکی از قدیمی ترین تمدن های بشری را در خود جای داده است از سمت جنوب به شهر سراقب رسیدند.

ارتش سوریه برای رسیدن به جنوب سراقب درگیری های شدیدی با عناصر مسلح گروه های تروریستی جبهه النصره و اجناد القوقاز (سربازان قفقاز) و همپیمانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش سوریه به دروازه های شهر استراتژیک سراقب در استان ادلب رسید

ارتش سوریه به دروازه های شهر استراتژیک سراقب در استان ادلب رسید