مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 07:502020-02-05سياسي

افتتاح هم زمان 183 واحد مسکونی کمیته امداد در شفت


183 واحد مسکن محرومین به صورت هم زمان در پنجمین روز از دهه فجر با حضور استاندار در شهرستان شفت افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، صبح امروز در پنجمین روز از دهه فجر با حضور زارع، استاندار گیلان 183 واحد مسکن محرومین به صورت هم زمان در روستای ملاسرای شهرستان شفت افتتاح شد.

ارسلان زارع، استاندار گیلان در حاشیه افتتاح این واحدها در شفت، عدالت اجتماعی را از اهداف بلند انقلاب دانست و اندیشه استقرار عدالت اجتماعی را اساس تدوین قانون اساسی و بنیان دستگاه های انقلابی توسط امام برشمرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه 2000 واحد مسکونی طی دو سال اخیر توسط کمیته امداد ساخته شده گفت که یک هزار و 152 واحد مسکونی دیگر نیز توسط نهادها و سازمان هایی همچون بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و بسیج بااعتبار بالغ بر 207 میلیارد تومان تحویل متقاضیان شده است.

وی همچنین بیان کرد که برای تحقق عدالت اجتماعی علاوه بر تأمین مسکن، ایجاد اشتغال و رفاه اجتماعی از اهداف دولت است و ارائه تسهیلات کم بهره روستایی و اشتغال زایی در این راستا هدف گذاری شده و نتایج مطلوبی به دست آمده است.

زارع با اشاره به دستاوردهای اقتصادی گیلان نیز گفت که در گیلان نرخ مشارکت اقتصادی از میانگین کشوری بالاتر است و بخش عمده تسهیلاتی که در راستای اشتغال پیش بینی شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح هم زمان 183 واحد مسکونی کمیته امداد در شفت

افتتاح هم زمان 183 واحد مسکونی کمیته امداد در شفت