مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 19:102020-02-04حوادث

پزشک متخلف حین عمل جراحی زیبایی دستگیر شد


رییس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت : یک پزشک جراح زیبایی که از انجام خدمات پزشکی محروم شده بود حین عمل جراحی دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدحسن اسماعیلی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی اصفهان با اشراف اطلاعاتی بالایی که داشتند از انجام خدمات پزشکی و درمانی توسط یک پزشک جراح که از خدمات پزشکی محروم شده بود مطلع و وارد عمل شدند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان افزود: در بررسی های تخصصی مشخص شد این پزشک به دلیل محکومیت قضایی به مدت 10 سال از انجام خدمات پزشکی و درمانی در کل کشور محروم شده است.

وی بیان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی یک مطب پزشکی را که این پزشک در آنجا خدمات ارائه می داد شناسایی و حین عمل جراحی زیبایی بینی او را دستگیر کردند.

اسماعیلی با اشاره به پلمپ شدن مطب این پزشک اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و پزشک متخلف نیز برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

رییس پلیس امنیت عمومی اصفهان در پایان عنوان داشت: نیروی انتظامی با این گونه افراد که سلامتی مردم را به خطر می اندازند برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به آنان هرگز داده نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشک متخلف حین عمل جراحی زیبایی دستگیر شد

پزشک متخلف حین عمل جراحی زیبایی دستگیر شد