مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-04حوادث

کشف 135 قطعه شیء تاریخی و بدل در کرمانشاه


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: 135 قطعه شیء تاریخی و بدل توسط یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کشف و ضبط شد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: 135 قطعه شیء تاریخی و بدل توسط یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کشف و ضبط شد.

امید قادری اظهار کرد: با تلاش و فعالیت مستمر و شبانه روزی نیروی های یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان و با انجام کارهای اطلاعاتی، فردی که در حال خریدوفروش اشیای تاریخی بود، شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی کرمانشاه، قادری افزود: عصر روز گذشته(14 بهمن) یگان حفاظت میراث فرهنگی با همکاری نیروی انتظامی، طی عملیاتی غافلگیرانه، فرد مذکور را دستگیر و تعداد زیادی اشیای تاریخی و بدل که همراه او بود، کشف شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان ادامه داد: صبح امروز(سه شنبه) نیز پس از اخذ مجوز ورود به منزل فرد مذکور، اشیای دیگری کشف و ضبط شد که در مجموع تعداد 135 شی ء تاریخی و بدل کشف گردید.

قادری با اشاره به اینکه از این تعداد تنها سه شی ء دارای ارزش تاریخی بوده و مابقی اشیاء بدل بودند، گفت: یک لیوان کوزه ای و بشقاب فلزی مربوط به دوران اسلامی و همچنین یک سکه نقره ای از دوران ایبری در بین آن ها وجود داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 135 قطعه شیء تاریخی و بدل در کرمانشاه

کشف 135 قطعه شیء تاریخی و بدل در کرمانشاه